HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Monday, May 23, 2011

GADUH

Assalammualaikum


gaduh-gaduh best ka tidak???


depend la dengan apa yang di-gaduhkan tu... kadang bole jadi best..kadang boleh buat serius sampai diam malas cakap...~~ malas lah mo layan kau..


kalau aku selalu gaduh dengan si taik alias boyfiee (upsssssssss cari gaduh!!)...?..


hahahahah pedulik....!


gaduh sal pendapat x sama...
salah faham...


perempuan pikir sisi lain...lelaki pikir sisi lain.....basic la kan.


maka, jadilah debat antarabangsa.... 


hujung-hujung... boyfiee juga tepaksa mengalah....TERPAKSA giteeeewwwwwww!..owww!
yalah sebab..pempuan kalau bab bercakap ni...huh..kepotpet-potpet..rancak..x peduli..x mau kalah...ambik kau!..(ok itu aku la...kadang2 jak mengalah...tettttt)...


ok la itu sal gaduh... x mo cerita panjang....... esok hari selasa..esok ada TAMU... kalau dekat sabah, tamu maksud dia pasar malam.. bukan tamu -TETAMU..hee... 


so esok ada pasar malam... dekat Kudat tempat aku tinggal ni pasar malam sekali seminggu jak.. best laa :p


kakak aku booking aku jalan2 pegi pasar malam sok...


OK JOM PEGI...MOJ! (mak okeyw jewh!) -Nabil ML minggu 8


hehe..tiba2 cerita pasal pasar malam..siang pon belum...wehhhhh!!...


P/s :...tetiba ingat MENTOR Tv3 semalam..ish..kenapa cam peliikkk ja result juri ahh...boring la realiti tv ni..macam ada KONSPIRASIi...!!~~wahhhh gituuu?...


salam

No comments:

Post a Comment