HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Thursday, June 30, 2011

bespren oh bespren

Salam All


.....


BFF - Best friend Forever / Be Fabulous Forever
BFF - Boring forgie friend


yep... 


BFF untuk pengertian pertama tu..mmg siok la... berkawan atas dasar kawan tanpa kepentingan... kalau pengalaman aku sendiri, kawan aku kategori petama ni, biasanya kawan2 yang membesar sama2..kawan dari kecik.. masuk sekolah rendah sama-sama...sekolah menengah sama2... ikhlas kawan dengan kita since kita masih BUDAK COMOT..hee...

Mau kawan ka dengan saya ne.......


best la ada kawan macam ni kan..dari comot sampailah kita comel setia sama2 kawan dengan kita... hampehnya kalau ada yang kawan atas kepentingan.. kepentingan buat asaimen.. kepentingan mau cari skandal... kepentingan mau jadi TOP.....dan macam-macam lagi kepentingan.... kalau lawan jantina ni pula, bekawan sebab mo mengorat pun ada... bukan main baik lagi.. kalah BFF zaman kita kecik2 comot.. pastu, bila dia dapat tau sebenarnya umpan dia x kena..emmm...cabooottt... "xda hasil" katanya.... ish ish ish..sampai remove2.. block kita pun ada...buat2 x kenal pulak.....

sungguh tak COOL.. :p

BORING!!..Woppsss!...

harap2 semua yang membaca ni, banyak kawan2 yang cool...:)



P/s: kemain lagi aku...pa pa pun...kita redah dan REDHA jak.. be fabulous !!..ngeeeeee :>

No comments:

Post a Comment