HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Wednesday, August 24, 2011

passion

salam,
kek lagi
........

ini tuk kawan skola.... hias secara random ja...
aku buat sponge cake...n curah coklat melt atas tu n hias



ni tema kerawang....heheh



yang ni....fuh 17 bijik kek span aku bakar...n ada la dalam 6 7 bijik aku decorate..
dalam pix ni, yang ada kaler oren ada reben n bunga matahari ja bukan aku deco^^



 kek tuk anak buah yang comel...
umo baru setahun lebih.^^


yang ni pla...fruit kek...
1st my sis yang deco..tapi ada cam hiasan x kena pla
lagipun bulatan dia macam x seimbang
so, aku buka balik semua..
and taraaa..jadi la macam ni



----------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment