HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Tuesday, March 29, 2011

THANKSSS

yeppi...
hari ni birthday akuuu.. .
ceh tetiba kunu la gumbira kan...
nada ba...

special thanks pada kawan aku...yang baik dan comel2 semua...(macam ramai ni)
hee...buat Mimi, bulan n Said...yang tadi celebrate... ma kaceh.. mudah2n rezeki kamu murahhh....
pada kawan2 lain juga yang bg present... thanxx..harap2 kamu bg ikhlas ahh.....
aku suka semuanya....

 ^______^

ia aku memang suka hadiah.... lol...~~~

p/s: tengah tunggu parcel dr jauh ni...>,<

-- OK ni crita setahun lepass...tahun 2010---


03-03-2011

Tahun ni aku celebrate with someone...he he he...
thankkkkss...
makan banyak aku oke hari neee...
walaupun x bole makan sangat seafood...demi x menghampakan sponsor... aku pon jadi sponjbob...
hihihi....makan la... kasi habis... besarr la *babat!!







*babat = lemak2 di perut.. :)


P/s trima kasih pada sapa2 yg da wish yang ingat birthday aku...cyg la kamu ne...:p... aku x publish birtday aku d wall Fb... apa la guna kan dapat wish beribu lemon.... mo kasi penuh2 wall...bajet kena wish ramai2...elelelel banyak la kono dapat wish..padahal durang pun saja jaa me-wish xda ikhlas2 nya pun... heheheh...suka hati la ba kan mo macam mana .. yg penting ko ingat2 birthday ko maknanya umur ko d dunia ni makin kurang... agak2 tahun depan, sempat ka ahh celebrate lagi????........................ :( ...


semoga mc ada can

Ok baaaaa..... peace~~~

No comments:

Post a Comment