HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Monday, March 21, 2011

cerita ke konsert

ya a auu..hari tu me n my frens pegi tgok konsert..konsert suria fm..dorang buat di parking area One Borneo...ceh sumpah tempat mmg laa x strategik..sungguh!...

nama pun konsert kan..jadi mmg dipenuhi dgn manusia..lautan manusia...fuhh...

dengan ketinggian purata kami kawan2 seramai 4orang yang cuma 5kaki 3 inchi ni..emm memang susahla mo nampak stage..

pa barang datang konsert, tp x nampak stage...kan?..

dah la skrin pun xda..so apalagi..kami pun pasang misi mo kedepan.....terus maju!....pantang ada nampak longgar2 sket..trus penuhkan saf..wah mmg susah juga la meredah lautan manusia tuk kedepan time tu...ya la masing-masing pun mau men-depankan diri mereka...maka terjadilah tolak menolak...gesel tergesel oopss...tepijak kaki..huhu...sabar laa..

yang spoilnya tu...ada ka patut, kami ber-4 port dalam grup peminat2 amy search..adoi..imagin jak la peminat amy search yang rata-rata berpenampilan ala2 rockers....


~KAAAAPPPAAAKKK beb!!!~




kapak..patah...serabai...adoi....gila la!...bingit!...sedangkan kami..kami hanyala budak2 comel  mentah yang tak arif dalam dunia konsert...ecewah!!..


tapi kan bak kata org sabah, memang sandi la atau memang teruk juga la keadaan  time tu...tolak sana tolak sini...teriak sana teriak sini...padahal konsert x start pon lagi........terhibur sangat dengan tarian pembukaan yang ala-ala sexy ganass...huhu

relaks la brader!!..

di pendekkan cerita...pesembahan pertama....si comel stacy AF6..tau-taula kan pa macam persembahan stacy..wadduh mmg energetik habis...telompat sana menari sini...:p..pakaian pon comel ala2 korea..huhu



OK..perkara menarik/bongok time konsert..::::::::

  • hujan la pula....nasib sorang antara kami ada bawa payung....geng2 rokers bagi tepukan dan sorakan bila payung d buka..hohoho...nasib hujan x jadi mo lebat...jadi payung d simpan kembali...waktu tutup payung pun kena sorak...cettt!!!


  • waktu persembahan stacy..org sibuk terkinja-kinja...akupn risau juga..karang aku kena himpit..kena tolak pastu jatuh..pastu dipijak..huhu..aku tengok2 org belakang..ada ka x yang rupa berpotensi melakukan hal yang sedemikian rupa...eh eh macam ada!!..huhu...habislaaaa....


  • kebetulan, ada sorang budak pempuan ni yang tengah berusaha men-depankan dirinya, aku tarik tangan dia..suruh dia berdiri belakang aku..at least cover juga blakang aku..eheeeee...manatau ada tangan2 gatal kannn...oo shit..


  • tp budak pempuan tu..adui energi mcm stacy juga..boleh2 dia buat bahu aku ni mcm palang/para-para...buat dia melompatkan dirinya ke udara..amboi!!!...sambil sorak2...mcm mau terbenam rasanya aku..huhu...tp dia da penat, dia brenti la..huhu..:p


  • kawan aku sorang ni.. waktu datang konsert, siap pegi saloon buat rambut ala-ala curl...waktu konsert, dengan panas+ujan+rimas+peluh = rambut dia lurus balik!..haha....


  • tengah konsert aku sibuk pusing kepala kesana sini sambil berjingkit kaki tengok arah stage, ada pla guys sebelah aku ni, relaaxx selamba ja dia letak siku dia dekat bahu aku..dia ingat bahu aku ni tiang ka..meja?...mmg relax gila laa...sambil layan lagu stacy pakai buang...


  • pelan2 aku tarik bahu aku...huhu..cit!!!


  • adengan tolak menolak makin menjadi2...sampaikan hampir2 kami terpisah...


  • last2..habis ja stacy nyanyi...kami pon caw...x dapat banyangkan klu amy search pula yang buat show nnt..habis kami kena gasak  himpit..huhu


  • ntah apa kejadian konsert tu..kami trus pulang umah...:p



habis



moral of the story : baik tengok konsert d TV jak laa..huhu

No comments:

Post a Comment