HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Monday, March 21, 2011

hai semua

hai semua hari ini kak shiela nak tunjukkan bagaimana membuat telur lebih sedap......bla bla bla...cuma tambah mayonis sebenar Ladies choice....

oh yea??...senang kan..huhu...sorry merepek!

iya..entry aku mmg x best...aku ber-blog sbb saja jak mau ber-blog

ada yang mau rasa meluat..rasa aku buang masa dgn blog ni?..silakan jangan segan...tinggalkan la diriku..cewah!!!..


daripada ko sakit mental dan turut membuang waktu produktif mu...maka ko harus memilih...


hahahha

ei sabar ba kaw..nanti aku update ahh...oke... chilll baa..kasi la ide ka... nasihat ka... sharing is caring.. kaann daling.. :p

No comments:

Post a Comment