HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Wednesday, April 13, 2011

Aq chenta dya

wooww...kemain lagi tajuk!!...

Asslammualaikum.
waalaikumussalam.

entah apa angin aku kan..malam-malam edit gambar..

cekidout bebeh...

Al-kisah...suatu hari boyfiee mengajak awek dia pegi date....boyfiee dia janji tunggu dekat tasik...ceh boyfiee tiada kereta bah mo jemput-jemput..~~ hee

  
dalam hati boyfiee.."hehee...aku mo duduk kaki silang-silang..biar awek aku tau betapa semart nya aku"...wekkk...oleh kerana terlalu kontrol...boyfiee tak sedar awek dia sdh sampai...siap ''bbhhaaahh'' dekat dia...



 then..dorang pun sama-sama naik basikal boyfiee....



tiba-tibaaa...tengahh jalan tu ada pula orang jahat..hmm..boyfiee "shit" dalam hati..


Ahhh kacau daun betoll......apa lagi Boyfee pun buat macho menjelma jadi spiderman...yyaaay!
 
lepas tu penjahat tu takut...dia panggil pula tauke dia...huhu...main kasar betul!.... Awek menanti penuh debaran.....

 bawak pisauuu tu!!.....tak boleh jadi... Awek tak boleh duduk diammm.... kena buat sesuatu..akhirnya... dorang terpaksa bongkarkan rahsia identiti dorang...

BERTUKAR!
HAHAHA.... what a great combo!!..kamen rider in da zoo!...why zoo?...i dont kno! :p.................so, penjahat and the genk pon kalahh...cehhh.. habis cam tu jak..:p

SOO YEAH!...

hahaha...cerita boring..cerita ini rekaan semata2...hiburkan ati aku yg x dapat contact boyfiee buat masa ni...hee

aku guna photoeditor meitu (xiu xiu)... best la potoeditor ni..lengkap semua...tapi masalah dia..dia cuma ada chinese version jak ..setahu aku laa..ada sapa-sapa ada English version ka?... share la dengan aku..huhu... memang blurr juga la mula2 guna..tapi ala senang jak pun..x buat stress juga..ada bantuan simbol macam butang save,undo,import picture..pandai2 la fahamkan simbol tu..common symbol juga.. hee....

K, lewat sda ni...esok bangun awal lagi..:p....take care u owl!!

salam









 

2 comments: