HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Monday, April 11, 2011

DUIT DALAM ONLINE

salam pada yang membaca...hehe follower aku ada berapa kerat jak....
salam pada pembaca senyap....follow meeeeee yahh.. ;p

ok walaupun skg ni sebenarnya aku tiada mood tapi aku mo share ini....

sangat sesuai buat semua lapisan masyarakat kita yang 1Malaysia ni... dapat duit dengan online!!!........haha..mesti kedengaran macam clishe kan!?....semua pon bole dapat duit..macam online fb dapat duit..skit2 jual nama "dapat duit"...well sapa yang tak suka kan....semua pun suka duit...

SHOW ME THE MONEY...

Ok macam ni la....aku invite you all semua..bawa kawan sekali laa...join ni...

ok..untuk elakkan ke-blurr-an.. nahhh
PANDUAN..

daftar ja akaun dekat SAYS.MY, ianya FREE!!!!!..

pastu share dengan kawan-kawan..suruh join sekali..hehe..bukan susah pun kan. setiap sorang kawan you all yang join, you dapat RM1...wahahah senang gila babing!!...

pastu pegi tekan REWARD sebelah atas tepi belah kiri...pastu pegi SHARE la campaign di Fb ka twitter ka...ada banyak lagi laa social network..:p... ni lagi setiap orang yang klik apa yang ko share ko dapat 20sen...

yalah takda la mahal sangat pon ko kena bayar kan..

tapi ko tak rugi pon la... anggap la suka-suka.. ada orang mo bagi duit... :p

aku pun baru jak join..nampak dalam satu blog tu...jadi aku tgok2 la..emmm.......

kalau ko tanya aku best ka x...aku jawab BEST..hahaahhaha...






No comments:

Post a Comment