HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Friday, April 8, 2011

Suka hati aku La..FB aku!!

situasi : wall facebook A

A bilang : " iihhh kenapa la ada jak orang yang suka tikam belakang ni... aku rasa macam mau tampar jak muka  dia tau.. biar dia tau aku ni sakit hati..!!"

B komen : sabar A biasalah orang kan..ada jak la tak puas hati... yang penting ko go on ja.. jan sedih2..karma's a bitch..~~karma will come back and get em..heeh..chill k

A balas : thannx darl...aku nda tau la kenapa dorang buat aku gini...tapi nda apa la..pahala durang aku yang dapat... 

-----hahah...banyak cantek muka kau!-----


situasi : Wall facebook B

B bilang : "aku x paham..kenapa dia sanggup buat aku gini... "                      -bajet! 

A komen : sabar la darl...kuatkan hati semua ni ada hikmah...
                 [B like ur comment!]                                                                         -ceh!

B balas : ya darl..thanx... sandi ni...                                                                  -uwekkk!



Kesimpulan...
A dan B masing2 pon tau..sabar tu kunci semua... jadi pa lagi mau post2 kann???...
pastu, masing-masing jenis motivator juga.... kenapa x motivate diri sendiri.. mm...

kalau c A post poblem... semua pon tau nasihat suru sabarla..rilex la ...chill la apa la...yang tukang advice tu bajet macam orang yang paling relax..tiada masalah..paling chill laa di dunia...hhheee..siap bagi tag line lagi.."hadapilah dengan senyuman"....ceh!

tup tup... yang tukang advice2 ni pon 2x5 jak post poblem yang bunyi macam down gila babi...kadang lagi over..lepas tu dia pula yang d advice kaw-kaw supaya chill...supaya terima takdir laa...soo watever la oleh orang yang sebelum ni dia sdah advice..heheh.............

pastu bunyi advice tu lebih kuranggg ja.......hmmm.....

pelikk kan hidup...eh salah.... pelik kan manusia..eh salah lagi...UNIK kan manusia.... :)

kadang-kadang kita mencari medium untuk luahkan apa yang ada dalam hati kita....sesimpel mana poblem tu pun..kadang kita mau juga cakap..walaupun 'eleh small matter jak pun..diam-diam sudah!'..tapi bila orang motivate kita..kita rasa kita lagi cam better daripada kita motivate diri sendiri...[ kah bukan?]..huhuhu....

tapi ada juga kes...yang suka mengadu ni ialah orang yang suka minta perhatiann...semua laa dia mau mengadu... merengek...manja cam mo di tampar ...orang pun boleh naik meluat youuuu....

ok...pa motif sebenarnya nii...

tedala...cuma perasan la situasi2 tu....kadang bg support juga n kadang cam emmmm 'malas la mo layan"...heheh



P/s sharing is caring......blabbering is boring!.... ok sebelum ko boring i tata dulu........... tataaaaa young!


*yyiieeew padahal aku pon sedar x sedar ada jugaaa ne... tu la UNIK manusia ne!!!!!..cet!:p






No comments:

Post a Comment