HA HA HAAIII...

saya budak sabah..so jgn hairan la ah..bahasa banyak guna slang sabahan.......jom sambil blajar bahasa sabah...heheh...

Thanxx sudi jadi follower...i love u full!!..hee

Wednesday, April 13, 2011

jadi diri sendiri????

Assalammualaikum
Waalaikummussalam


~Aku bosan dengan cinta mu aku rasa buang masa---Akim AF~


Tu la padah...memang cinta sesama manusia ni...kalau tak kena..memang bosan..hehe...


bila kita berharap pada sesama manusia..bersedialah untuk kecewa.....>,<


yang pasti cinta kepada-Nya pasti takkan sia-sia...


Mari berusaha untuk sentiasa mencintai-Nya...


dunia ni memang baaanyyaaak sangat godaan..


duniawi...


kadang kala orang yang hampir dengan kita pun banyak mempengaruhi kita..


cuma jangan salahkan mereka...semuanya dari diri sendiri...


bila berusaha untuk mencintai-Nya lebih daripada sidia dia diaa...


ada pula mengata...


"mau jadi ustazah ka?.."


sinis!


sungguh!..sungguh diri ini banyak kekurangan...memang tak layak lagi..


apalagi setiap perbuatan kita dipersoalkan... semacam kita ni harus sempurna di mata mereka...
"eh ko kan macam ustaza..alang2 solat tak payah la lepak dengan kami sampai lewat malam...
"nama ja solat tapi lepak pulak malam2"
"...kalau da solat tu..tak payah la layan facebook"


perli.........


hmm...




P/S..aku manusia biasa jak...banyak la kekurangan ni.. kadang Alpa..lalai.. entah aku da sedia ka tidak menghadap-Nya..aku memang x layak menasihati orang dalam hal2 agama pun.. InsyaAllah satu hari nanti.sapa tau..hehe...


wah emosi?...huhuhu....spontan ja ni............selamat beramal!!!~~~



No comments:

Post a Comment